“Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wel hebt gedaan, dan van de de dingen die je niet hebt gedaan.”

Over Daan

Daan Walraven (1986) is countermanager en werkzaam voor huidverzorgingsmerk Kiehl’s.
Met het platform Daankills.nl wil hij inspireren, enthousiasmeren en een toonaangevend voorbeeld zijn. Zijn gedachten en kijk op de wereld wil hij graag delen met een breder publiek. Zo post hij dagelijks over nieuws, actualiteiten, cosmetica, moderne kunst, reizen, dagjes weg en andere onderwerpen die hem bezig houden.

Daan studeerde Arts & Media Management HBO (BA) aan de Hogeschool voor de Kunsten in Utrecht. Tijdens zijn opleiding werkte Daan als bijbaantje bij DA Beauté in Hilversum.
Hier werd de basis gelegd. Daan wist nog niet dat deze basis, later een solide carrière in de cosmetica-industrie zou opleveren.

Na drie jaar voor ICI Paris XL gewerkt te hebben was het tijd voor een nieuwe uitdaging.
Deze vond hij bij huidverzorginsmerk Kiehl’s. Voor dit exclusieve huidverzorgingsmerk ging hij aan de slag als Kiehl’s Customer Representative.

Over Daankills.nl

Op de lifelog Daankills.nl vind je elke dag creatieve content die Daan wil delen met een breder publiek. Zo post hij dagelijks geschreven content over nieuws, actualiteiten en cosmetica. Publiceert hij zelf gemaakte foto’s van moderne kunst en vlogt hij over reizen en dagjes weg die hij maakt.

Daankills.nl is ook te bereiken via Mytimetoshine.nl. Deze laatste URL is vernoemd naar het nummer “Time To Shine” van Mélanie René. In 2015 deed Mélanie namens Zwitserland mee aan het Eurovisie Songfestival. In Wenen behaalde ze in de tweede halve finale de 17e – en tevens laatste – plaats.

Bekijk hieronder “Time To Shine” van Mélanie René: